ЗАМЯНА
Как да заменя повреден/дефектен продукт?
За да върнете продукт или цялата си поръчка, е необходимо да се свържете с нас на посочените контакти и да попълните формата за връщане, която е прикачена по-надолу:
088 3383332 или bulshop.bg@gmail.com
За чия сметка са транспортните разходи при връщане на продукт?
1. В случаите, в които полученият продукт отговаря на посоченото в сайта и не е дефектен, транспортните разходи са за сметка на получателя.
2. Когато клиентът желае да замени даден продукт с друг, без той да е дефектен, транспортните разходи и за двете посоки се поемат от него.
3. В случай на дефект в продукта транспортните разходи са за сметка на www.bulshop.bg
В какъв срок мога да очаквам замяната на продукта?
Bulshop ще осъществи замяната за даден продукт не по-късно от 3 дни след получаването на продукта обратно в нашия склад.
ФОРМУЛЯР ЗА ЗАМЯНА НА ДЕФЕКТНА СТОКА ПОРЪЧКА #………
Данни за изпращане на стоката:
Адрес: гр. Петрич офис на Еконт Промишлена зона
Фирма: Студио Луксона България ЕООД
Фирмен телефон необходим в ЕКОНТ: 088 3383332
Данни на клиента:
Име и фамилия:
Телефон:
Офис за получаване на новата стока:
ЖЕЛАЯ ДА ЗАМЕНЯ:
Наименование и код на артикула:
1.
Причина за замяна на стоката:
1.
ВРЪЩАНЕ
Имам ли възможност да върна закупен продукт?
Можете да върнете закупен от нас продукт в рамките на 14 дни от датата на получаването му. Връщането може да бъде осъществено, ако продуктът е в търговски вид.
Състоянието, в което е получен, в това число оригинална опаковка и всички съпътстващи го аксесоари (ако има такива).
Как да върна продукт?
За да върнете продукт или цялата си поръчка, е необходимо да се свържете с нас на посочените контакти и да попълните формата за връщане, която е прикачена по-надолу:
088 3383332 или bulshop.bg@gmail.com
За чия сметка са транспортните разходи при връщане на продукт?
В случаите, в които полученият продукт отговаря на посоченото в сайта и не е дефектен, транспортните разходи са за сметка на получателя. Когато клиентът желае да замени даден продукт с друг, без той да е дефектен, транспортните разходи и за двете посоки се поемат от него.
В какъв срок мога да очаквам възстановяването на сумата, заплатена за даден продукт?
BulShop.bg ще Ви възстанови заплатената за даден продукт сума не по-късно от 4 дни след получаването на продукта обратно в нашия склад. Стандартно възстановяваме сумите по банков път.
Продуктите могат да бъдат върнати в 14-дневен срок от датата на закупуването им без да се посочва причината за това, когато са изпълнени условията:
- Продуктът се връща за сметка на купувача и задължително трябва да бъде изпратен с опция за преглед и тест.
- Продуктът трябва да бъде върнат в състоянието в което е изпратен, с всички аксесоари които са изпратени с него и в оригиналната опаковка в която е получен.
- Продукта не трябва да е бил използван от купувача (също и от други лица) независимо за колко време е било това.
- В случай, че продуктът е върнат повреден, с нарушен търговски вид, липсват части от него или от придружаващите го аксесоари, без оригинална опаковка или с нарушена такава, продуктите няма да бъдат приемани и съответно няма да бъдат изплатени.
- Ако продуктът е бил заплатен с банкова карта при връщането му на клиента се възстановява сумата за покупката му намалена с (1.5% + 0.50 лв) колкото е комисионната на оператора за картови разплащания, плюс 1.30 лв колкото е комисионната за банковия превод на ОББ. Ако покупката е била извършена по банков път на клиента се възстановява сумата за покупката намалена с 1.30 лв колкото е комисионната за банковия превод на ОББ.
ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕНА СТОКА
Данни за изпращане на стоката:
Адрес: гр. Петрич офис на Еконт Промишлена база
Фирма: Студио Луксозна България ЕООД
Фирмен телефон необходим в ЕКОНТ: 088 3383332
Данни на клиента:
Име и фамилия:
Телефон:
Офис за получаване на новата стока:
ЖЕЛАЯ ДА ВЪРНА:
Наименование и код на артикула:
1.
2.
3.
Причина за връщане на стоката:
1.
2.
3.
Възстановяване на дължимата сума:
По банкова сметка с IBAN:
Титуляр на сметката:
Дължима сума: